ירושלים
אשדוד
אשקלון
באר שבע
בני ברק
חולון
חיפה
ירושלים
נתניה
פתח תקווה
ראשון לציון
רחובות
רמת גן
תל אביב
ירושלים
אשדוד
אשקלון
באר שבע
בני ברק
חולון
חיפה
ירושלים
נתניה
פתח תקווה
ראשון לציון
רחובות
רמת גן
תל אביב
עֲגָלָה
סכום משנה:
0 ₪

מדיניות רכישה

1. מדיניות משלוחים בתאריכים מיוחדים

למרות שנעשה כמיטב יכולתנו לספק את ההזמנה בזמן, בתאריכים מיוחדים כמו יום האהבה, יום האם וחגים אחרים, ייתכנו בעיות הגורמות לעיכובים. אם לא נוכל לספק את הזמנתך בתאריך שביקשת, אנו

נספק אותה בתאריך המוקדם ביותר ונחזיר לך את דמי המשלוח. במקרה הזה, איננו יכולים לתת החזר כספי עבור ההזמנה.

2. שינויים בתאריך המבוקש של המשלוח ועיכובים

אם ההזמנה שלך לא תגיע בתאריך המבוקש , אנו נחזיר את דמי המשלוח אך לא נוכל להחזיר את המחיר הכולל של ההזמנה שלך.

שים לב שאנחנו לא מנפיקים החזרים כספיים אם ההזמנה לא מגיעה בזמן בגלל נסיבות שאינן בשליטתנו (אם הנמען לא נמצא בבית בזמן המסירה, למשל).

אם לא ניתן לבצע את המשלוח מכיוון שהתאריך שבחרת הוא חג ציבורי מקומי, ההזמנה שלך תגיע ביום העבודה הבא. במקרה הזה, איננו יכולים להציע כל סוג של החזר כספי או לשלוח מוצר חדש כלשהו.

3. פרטי מסירה שגויים או לא מלאים בטופס ההזמנה של הלקוח

בתהליך הרכישה, אנא ודאו שהכתובת שאתם מספקים נכונה ומלאה. אנו ממליצים לבדוק שוב את כל השדות כדי למנוע בעיות במשלוח ואי נוחות אחרת.

אם לא נוכל לספק את ההזמנה לנמען שלה מכיוון שהכתובת שגויה או לא שלמה, לא נוכל להציע כל סוג של החזר כספי או לשלוח מוצר אחר. למרות זאת הצוות שלנו יצור איתכם קשר כדי לנסות לפתור את הבעיה ולקבל את הפרטים הנכונים.

4. משלוחים למוסדות או לבתי מלון

אם ברצונכם לשלוח פרחים למישהו השוהה במלון, אל תשכחו לציין את שם האדם שביצע את ההזמנה ואת מספר החדר (אם אתם יודעים זאת).

אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לוודא שהזר שלך יגיע לנמען שלו, אך איננו יכולים להבטיח משלוח אם איננו יודעים את תנאי קבלת המשלוח של היעד. אם לא ניתן לבצע את המשלוח מאחת מהסיבות הללו, איננו יכולים להציע כל סוג של החזר כספי או לשלוח מוצר חדש כלשהו.

5. מוצר שסורב על ידי הנמען

אף אחד לא יכול להגיד לא לזר פרחים יפה, אבל אם מסיבה כלשהי הנמען לא מקבל את הפרחים, אנחנו לא יכולים להציע כל סוג של החזר או לשלוח כל מוצר חדש.

6. מדיניות איכות

אנחנו מכינים את הזרים שלנו ביד ובוחרים רק את הפרחים הטריים ביותר. למרות שאנו שואפים לוודא שהזר שלך נראה דומה ככל האפשר לתמונת המוצר המקורית, ייתכנו כמה שינויים קלים. כל פרח שונה מהשני והעבודה בפרחים עדינה מאוד ותלויה בעונה ובמזג האוויר ובגורמי טבע רבים אחרים שאינם תלויים בנו.

שימו לב שהתמונה מציגה דוגמא למוצרים האלה, ושהמותג או הדגם שאנו שולחים תלויים בזמינות. אבל אל דאגה: אנו נוודא שהפריט שהתקבל הוא באיכות דומה לזו המוצגת באתר שלנו. אם אתם מקבלים מוצר שונה במקצת מהתמונה המקורית, אך עומד בתקני האיכות הדרושים, איננו יכולים להציע החזר כספי מכל סוג שהוא או לשלוח מוצר חדש כלשהו

7. מדיניות החלפת מוצרים

לעיתים, ייתכן שלחנות הפרחים המכינה את הזמנתך לא יהיה אחד מהפריטים או הפרחים המופיעים בתיאור הזר במלאי, ויהיה עליו להחליף אותו במוצר אחר. אל דאגה: אנו מבטיחים שהתחליף תמיד יהיה בעל ערך זהה או גבוה יותר בהשוואה למוצר שבחרתם. אם לחנות הפרחים שלנו אין מלאי של אחד המוצרים הנוספים שהזמנת, אנחנו נשלח לך את ההזמנה ללא המוצר הזה ואנחנוו נחזיר לך שובר עבור אותו מחיר לשימוש בהזמנה הבאה שלך.

ייתכן שחנות הפרחים שלנו תצטרך לבצע שינויים בצבעים של פרחים מסוימים, אך אנו מבטיחים לך כי גווני הזר המוצגים באתר יישמרו. זכרו שהתמונה נועדה רק למטרות הדגמה: אנחנו לא יכולים להבטיח שהצבעים בזר שלכם יהיו זהים לחלוטין לאלה שבתמונה. לדוגמה, זר ורוד עשוי להיות חיוור יותר או בהיר יותר, אבל זה תמיד יהיה ורוד.